سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]

دیگرسو

Powerd by: Parsiblog ® team.
هر چه تو می پراکنی...(پنج شنبه 90 اردیبهشت 1 ساعت 9:14 عصر )

وقتی اول اردیبهشت باشد و باران بیاید،

وقتی هوای قدم زدن زیر باران باشد و  شعری  که می دانی....

 از پشت پنجره ی اتاقم  برایت غزل می خوانم :

 

کس نگذشت در دلم، تا تو به خاطر منی

یک نفس از درون من خیمه به در نمی زنی


مهر گیاه عهد من ، تازه تر است هر زمان

ور تو درخت دوستی از بن و بیخ برکنی


کس نستاندم به هیچ، ار تو برانی از درم

مقبل هر دو عالمم، گر تو قبول می کنی


از همه کس رمیده ام، با تو درآرمیده ام

جمع نمی شود دگر، هر چه تو می پراکنی


ای دل اگر فراق او، و آتش اشتیاق او

در تو اثر نمی کند، تو نه دلی که آهنی


هم به در تو آمدم، از تو که خصم و حاکمی

چاره ی پای بستگان، نیست بجز فروتنی


سعدی اگر جزع کنی، ور نکنی چه فایده

سخت کمان چه غم خورد، گر تو ضعیف جوشنی

 

 

                                                     " سعدی"


» کوثر یاری
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
می خواستم ...
.
...
هر چه تو می پراکنی...
گرگ بیابان
چقدر ...؟
[عناوین آرشیوشده]

بازدیدهای امروز: 7  بازدید
بازدیدهای دیروز: 13  بازدید
مجموع بازدیدها: 71409  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

دیگرسو
کوثر یاری
منم و عشق و خلوتی که در آن هیچ کس هیچ کس نمی گنجد
» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «