سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

دیگرسو

Powerd by: Parsiblog ® team.
گرگ بیابان(یکشنبه 89 بهمن 10 ساعت 11:59 عصر )

 

دل به تکرار شب حادثه ایمان دارد

گرچه رویای خودش را ز تو پنهان دارد

 

باید عاشق بشوی تا که بفهمی دل من

تا چه حد علقه به گیسوی پریشان دارد

 

چشم نیلوفریت را به نگاهم برسان

وهم مرداب در این حوضچه اسکان دارد

 

هر چه می خشکم و می میرم از این فاصله ها

باز در عمق تنم روح تو جریان دارد

 

حق انکار تو در کشتن من محفوظ است

گرچه یک شهر به خونریزیت اذعان دارد

 

بره ی اهلی من ! کاش بدانی که فقط

دل بی رحم تو را گرگ بیابان دارد

 


» کوثر یاری
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
می خواستم ...
.
...
هر چه تو می پراکنی...
گرگ بیابان
چقدر ...؟
[عناوین آرشیوشده]

بازدیدهای امروز: 2  بازدید
بازدیدهای دیروز: 13  بازدید
مجموع بازدیدها: 71404  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

دیگرسو
کوثر یاری
منم و عشق و خلوتی که در آن هیچ کس هیچ کس نمی گنجد
» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «